úterý 4. července 2017

Chvilka poezie - Chléb o čtyřech kůrkách

Chléb o čtyřech kůrkách

Stát se řídí jako firma,...
tak na konci měsíce,
provedla jsem v rámci účta,
inventuru lednice.

Výsledovka neseděla,
sorry jako - bude líp.
Ještě máme na mrazáku
zbytky nakrouhaných říp.

On chce toasty, zlostník jeden!
Nutno zajít do krámu.
Jen se vyhni, lásko moje,
Andrejově salámu.

Babišovy dobroty,
lišáckým jsou zbožím,
i přes ceny lákavé,
nákupu se zdržím.

Jako by to nestačilo,
že mám zrána depku,
když mi teče z nosu, očí,
pro všechnu tu řepku.

Tatra, Olma, Kostelec
- dobře si to pamatuj!
Ještě pusu na čelo
a do Žabky upaluj.

Klíče padly do dveří
a Ty vcházíš s úsměvem,
jak jsi dobře pořídil,
zachránil nás před hladem.

Když poslední artikl,
vytáhl jsi ze síťovky,
po dechu jsem zalapala,
pak zapadla do pohovky.

Za tuhletu zradu, Honzo,
více už Tě neznám!
Co na tom, žes volil dobře,
teď jsi koupil Penam!

Ne, nejde jen o toasťák
od pekaře Bureše.
Že nedali na výběr?
Hoď to radši do koše!

Odteď patříš k sortě lidí,
co pro svoje mlsné huby,
za absence soudnosti,
táhnou zemi do záhuby...

Měla jsem to dávno tušit,
utápím teď žal svůj v lihu,
moje srdce patří muži,
jež se chytnul na koblihu.

Až Ty se mě jednou zeptáš,
stanu-li se tvojí ženou,
pro to dnešní "Penam faux pas",
budu dělat uraženou...

Z CD pustím Ríšu Krajča,
místo ANO řeknu NE!
Otočím se na podpatku
a pak, zrádče, ADIEU!


foto: zdroj penam.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat